Ny bärsele?

Åh jag är så sugen på en bärsele till Jullsan..
Jag har varit, och är till viss del fortfarande ganska påläst om både bärsjalar och selar. Skulle aldrig tex bära runt min lilla i en gammal babybjörn eller en annan billig oergonomisk sele. Varken för min eller hennes skull.

S
jalen är mysig. Men blir oftast att vi väljer att inte använda den eftersom jag inte orkar knyta den. Det är ju lixom inte lite tyg.

Vi har en patapum hängande här hemma, som varit i ägo ända sedan Oscar var ett halvår.
Den går dock bara att använda från det att hon är ca 5 månader. Det känns som det är lite väl långt fram i tiden. Det är ju lixom NU NU NU jag vill ha den!

Har ända sedan W var liten kollat och suktat efter en Beco. Men det är ju inte den billigaste selen som finns på marknaden direkt. Men blir bara mer och mer sugen så jag tror ändå att det kommer sluta med att jag klickar hem en. Kosta vad det kosta vill. Har hittat en sida nu som har lite bättre priser.

Men då står valet mellan en Beco Butterfly II eller en Beco Gemini. Och då tror jag att det lutar åt den sistnämda. Känns som den skulle passa oss bäst.

Finns det någon där ute av mina läsare som har erfarenhet av Beco?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har aldrig testat en Beco, men vi har en Manduca som vi är otroligt nöjd med! Orkar bära Emma länge utan att bli det minsta trött i ryggen, och Emma tycker oftast att det är så mysigt att hon kan somna i den. Hon är strax över 9 månader nu, och vi har använt den sen hon var runt 7-8 veckor. Jag skulle heller aldrig sätta på mig en babybjörn, usch för stackars barn och rygg! Sjalen hade vi en del i början när hon var pyttis, skönt att kunna bära nära men ha händerna fria!

2011-12-02 @ 22:19:50
URL: http://sofiaelinviktoria.wordpress.com
Postat av: Frida

har inte provat den själv men läser Saras blogg och hon har en.. du hittar hennes inlägg om den här ---->

http://www.saratilling.se/?p=12402

2011-12-03 @ 14:27:55
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0