Komma tillbaka?!

Då gör jag ett halvhjärtat försök att komma tillbaka till mitt bloggande.
Datorn har som sagt inte varit uppfälld på en hel vecka med undantag för när jag laddade in EN bild. Ibland får jag sådana icke-data-perioder, och det är både skönt och jobbigt.

Bara för att jag inte suttit vid datorn på så länge så har jag fått mycket annat gjort.
Utöver det vanliga i hemmet så har symaskinerna fått arbeta en del. Ska visa ER!

Min lilla William har blivit hela 3 år. Det firades tillsammans med kusin Emma som blev 20år, nere i Växjö. En härlig helg!
Lillan växer så det knakar!! Ja man nästan hör det. Inlägg om henne kommer efter detta.

Annars så har det nog inte hänt något utöver det vanliga. Livet rullar på sin gilla gång.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härlig header! :)

2011-12-03 @ 19:06:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0