Pratmakaren

Barnen är skjutsade till förskolan och lugnet har lagt sig ;)
Fixade Willes hår innan vi gav oss iväg. Lillen har blivit så långhårig att han ser riktigt rolig ut. Så kände detta som ett måste idag. Är sugen på att klippa honom, men ändå inte.

William har för övrigt blivit så "med" på ett annat sätt. Han förstår mera och pratar en aning mera.
Han säger så roliga saker. Igår satt han i soffan och skrek "Den ramlaaar!" När jag i min tur frågar vad som ramlar, svarar han "Bebisen!" Haha!

När jag frågar honom var bebisen är pekar han på sig själv.
Jag svarar, att William är ju en stor kille nu, och bebisen är ju i mammas magen.
William kollar frågande och funderande.
Jag: Bebisen är ju i mammas mage. Tror du inte att det är en bebis där.
Varpå William svarar: Nääääähhh, och så skrattar han.

Nu väntar lite mat för min egen del, framför Emmerdale.
Kl 14 börjar mötet på jobbet och en fortsatt jobbkväll på Norrby.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja de bara kliar i de små fingrarna och bara måste in. ^^

Tur man har hjälp att få iallafall, haha. E, erbjöd sig att hjälpa mig att städa upp allt. Skönt det. Haha, mycket att sortera där.



Ja, jag är också nyfiken! :) Spännande.

Hur mår du annars nudå?

Kram

2011-04-14 @ 09:52:29
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

söt bild!!



Ja, jag har ju fått alla mina barn nu! :)

Tatueringen står för alla mina 3 barn har kommit via kejsarsnitt så det är 1 hjärta för varje barn! :)



Har du någon tatuering nu?

ha en skön dag!

Kram

2011-04-14 @ 12:14:35
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0