Gardin sömnad!

I söndags eftermiddag när jag hade börjat kvickna till lite från sjukdom så kröp det såklart i fingrarna.
Fållade upp den ny inköpta gardin kappan till köket. Inte så mycket jobb att fålla upp den  i två ändar, så jag sökte mig vidare in till barnens rum och tog tag i deras fönster med.

Köpte för en tid sedan så fint tyg på Ikea som skulle bli gardin till grabbarnas krypin.
Så fick det bli. Så sydde gardin till deras rum den eftermiddagen.

Putsade även fönstren i köket och barnens rum, så nu har jag bara 6 fönster kvar att putsa.





(Psss, precis när jag klickat ut föregående inlägg så började regnet ösa ner. Suck!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt med nya gardiner:) Maja har också det tyget som Oscar och William har fast i hissgardin. Älskar det tyget men ska snart ta och fixa något nytt:)

2011-04-12 @ 09:20:06
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Postat av: stina

super söt gardinen till barnens rum var :D

2011-04-15 @ 21:05:38
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0