Efterlängtade vår!



Igår var det verkligen vår ute.
Det har det kanske varit hela helgen?! Vad vet jag. Hela familjen har legat i magsjuka hela helgen!
Eftersom vi klarat oss hittills trodde jag att vi sluppit det detta året, ack så fel jag hade.
Nu verkar den vara över iaf, jag jobbade hela dagen igår och T vabbade med barnen eftersom det inte gått 48 timmar.
Efter jobbet gick vi till en lekplats, och plockade vitsippor i en skogsdunge.

Underbart vårväder!
Idag på min lediga dag är det mulet, och regnet tycks hänga i luften. Om det mot förmodan inte blir regn ska vi gå ut. Men just nu ser det inte lovande ut.



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Gud vilken underbar vårbild på din storkille!!! :D



Sv: TACK snälla för tipset, fattade direkt vad du menade nu och OJ så mkt bättre det blev, tyckte väl jag med att suffletten verkade lite onödigt "slapp" ;p Kom gärna med fler tips om du har... För jag är ju nyägare av en PT, så behöver alla råd jag kan få :D Vagnen är ju så mkt mer än vad man vet liksom!!



Hoppas allt är bra med dig, dina prinsar och magen! KRAM

2011-04-12 @ 08:36:33
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0