Höst och vinter funderingar



När vi sitter och kollar på kort som är en vecka galma ser man vad fint vädret var.
Vi hade verkligen en toppenvecka i Storå på alla sätt...
Nu när man tittar ut genom fönstret ser man bara dimma och regn. Regn, regn, regn.
Man kan ju inte låta bli och undra om vi kommer få några fler fina höstdagar innan vintern smäller till.

Vintern är ju ett annat kapitel. Antingen kommer det vara 2-3 meter snö och 30 grader kallt, Annars bara slask och 0 gradigt. Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag föredrar bäst. Om jag fick välja skulle tempen hålla sig mellan 5-8 minusgrader och så skulle det vara 1-2 decimeter snö.

Är nu påväg till svärföräldrarna (varför heter det SVÄR föräldrar?)
Vi ska tillbringa helgen i Gemla. Det var mycket länge sedan. Kanske passa på att ta en röj på stan (Växjö)  tillsammans med den Älskade, och utan barn. Ibland måste man komma ifrån för att kunna överleva vardagen =)




Kommentarer
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Tack snälla du för din fina kommentaren på min blogg, jag blev jätteglad!



Ha nu en fortsatt fin fredagskväll.

Kram Camilla

2010-10-29 @ 22:17:37
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Lovisa

jättefin bild och jättefin header! :D

2010-10-30 @ 00:28:39
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0