Arbetsmyra - men inte idag



Men inte idag
Jag fick ett mycket glädjande besked här på förmiddagen.
Vår nuvadande chef ringde och berättade att jag fått ytterligare förlängning på jobbet! Så glad jag blev!
Så nu har jag till den 28 februari. Grattis till mig!

Men idag är det inte så bra med mig.. eller med min mage rättare sagt. Ibland (ganska ofta känns det som) får jag otroligt ont i magen och måste springa på toa hela tiden. Inta alls kul! Vet inte vad det är, men misstänker att det är när jag dricker och äter för mycket mjölkprodukter. Mår inte alls bra av detta och var tvungen att sjukskriva mig. Mindre kul eftersom jag skulle fått gå brevid och kolla på en arbetsplats jag aldrig varit på förut.

Så i eftermiddag blir det nog inte så mycket gjort. Får ta dagen lite som den kommer här inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0