Vinter och snöö





1a advent till all ära. Och vi har letat som toker efter advendsljusstaken här hemma! Den finns tammefasen inte!
Tycker ju att den borde ha varit bland julsakerna, men icke. Jag är såå besviken att vi inte har kunnat tända första ljuset idag =( Älskar ju min advendsljusstake, så vill ju inte bara springa iväng och köpa nån ny.

Har iaf åkt på värsta förkylningen här hemma. Mår inte alls bra.
Vi var ute med barnen nu på eftermiddagen och jag orkade inte nånting. Var helt slut efter att ha dragit William i pulkan, några 100 meter till lekplatsen.
Hoppas för min värld att det är bättre i morgon så jag tar mig till jobb.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Görfina overaller :)

2010-12-03 @ 13:22:18
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0