Låt mig få pressentera....

Hittade äntligen en större marsvinsbur på blocket igår kväll. Hade inga vidare förhoppningar att den skulle finnas kvar då annonsen var inlagd den 5e.
Men den fanns kvar! För endast 200:-
Så idag har barnen och jag haft en liten färd till Östra frölunda. Det var ca 5 mil.
Buren va skitig som fan! Gör man inte rent nått innan man säljer det? Hmm, strunt samma 200:- var inte mycket för den stora som kostar över 1000 ny.
Avtvättad vart den fin!

Lovade barnen att äta på MC donalds eftersom William fyller år. Så lovade jag att vi skulle kolla i djuraffären efter ett nytt marsvin, eftersom den ensamma stackaren vi har behövde en kompis eftersom hans dåvarande kompis åkte till himlen (som oscar säger)
Djuraffären i knalleland hade dock slagit igen! Det visste jag inte. Och eftersom jag lovat så fick jag så snällt köra in till stan igen till en annan djuraffär.
Där hade de flera stycken 6 veckors små pojkar. Fastnade direkt för en sötnos som fick följa med oss hem.

Så låt mig få pressentera

DENNIS!

(det är Oscar som döpt honom =) )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0