Shopping

Hemma från vår lilla shoppingtur, eller liten o liten var väll oxå fel ord. Jag fick med mig en hel del saker som jag inte hade tänkt köpa =)
Blandannat en barnvagn *OOOPPPS!!*
Haha, nej men det är en tvilling-sulky bara.
Tobbe var med och kikade på den på babyproffsen i Örebro, och vi båda tyckte att den var helt ok!
Idag slog jag till. Vi har bara vår EL med ståbräda till pojkarna, men ända sen i vintras har Oscar bråkat då och då jag vägrat följa med. Och vid de tillfällerna har han fått sitta och åka med på fotstödet. Det är ju absolut inte till för det , och jag har varit livrädd att förstöra den dyra vagnen.
Han vart så glad när han fick åka med hela shoppingturen och satt och höll hårt i sitt pussel han fått =)



Vi har ätit och nu ligger William och sover. Oscar och jag slängde oss på soffan. GÖTT!
När T kommer hem i em ska vi handla, och ev till Herrljunga och hämta några hjul eller vad han snackade om.

Senare ikväll ska jag försöka de mig ut på en runda i spåret.
Köpte mig ett par snygga träningbyxor och linne =))


Såhär ser vagnen ut. Helt OK! Vi har ju givetvis våran EL Scooter kvar oxå =)




Kommentarer
Postat av: Lindsey

Gud vilken härlig blogg du har :)

hur gamla är grabbarna? :)

2010-05-27 @ 17:16:23
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Helena

Men Sara då! Råkade du köpa en vagn?! :) Men den är nog bra o ha!

2010-05-27 @ 20:02:55
Postat av: Lindsey

åh vilka mysiga åldrar :) då är de full rulle om dagarna för dig då? :)



tack så mycket =)

2010-05-27 @ 20:45:14
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0