Detta är för sjukt!

Ta rubriken ordagrant!
Sjukt sjukt sjukt! Är helt utslagen, pallar inte ens att gå till jobbet.
Om jag ska vara helt ärligt liknar det verkligen skit! Det är kväll, en röd dag. Fatta OB-t! Ist får man stanna hemma och som straff får man en karensdag o inte en jävla krona!
Kände om ok i morse, men efter jag varit ute med hunden så mådde jag inte alls bra.
Nu efter att vi varit o handlat orkade jag knappt gå upp till lägenheten igen. Var bara att inse fakta.
HATAR DETTA, JAG VILL INTE!

Nu lagar min underbara mat. Jag har intagit soffläge och ska vräka i mig alvedon och c-vitamin i mängder.
Men på sätt och vis var det väll bättre att det kom denna helgen om det nu skulle vara så nödvändigt. Eftersom vi åker till Storå nästa helg. Håller alla tummar som finns att inte nån annan i familjen blir sjuk!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tack! =)

2010-05-13 @ 14:26:58
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0