Dator paj och jobb väntar

Himla trist att jobba kväll.
Tycker bara man går hemma och är bekymrad över att man måste gå iväg till jobbet om någon timma.
Dessutom har vår bärbara dators laddare pajjat så man är tvungen att sitta vid den stationära dumburken.
Alla mina fina bilder ligger dessutom på den andra datorn så några bilder är det inte heller tal om.
Hoppas att T fixar en snart!

Somsagt väntar jobb ikväll, och jag har redan världens huvudvärk eftersom båda barnen tycks ha vaknat på fel sida idag. Ska slänga iaf den lilla i säng nu o se om han vill sova en timma innan vi ska äta, sen åka till dagis.
Kanske ska få i mig en c-vitamin dos och ett par huvudvärkstabletter oxå så överlever jag förhoppningsvis den stressiga em/kvällen på jobbet.

Idag är det förövrigt bara 1 vecka kvar till jag fyller år =) Önskar mig ett nytt objektiv till kameran. *hoppas*


Kommentarer
Postat av: Stupidity

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-01-25 @ 10:50:44
URL: http://stupidity.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0