Dagens planer

Idag ska jag till babyproffsen och snoka lite. Det är världens sämsta personal i den affären här i Borås!
2 griniga gubbar som jämt är snäsiga och knappt vill hjälpa till. Hur sjutton kan man äga en sådan affär när man är sådan. Sånna människor är inte gjorda för serviceyrken.

Sen går vi nog en sväng i knalleland. Trots att jag bor så jag ser det hemifrån så är jag inte där särskillt ofta.
Blöjor ska jag köpa med. Helt förträngt det så inatt fick de sova med easyup. Men de funka ju det med.
Går ju inte åt så mycket blöjor nu när Oscar är blöjfri på dagarna =)

Det ser ut som att det ska bli bra väder idag oxå. Hoppas inte att det molnar på. Hade varit kul att få en fin varm dag på min lediga (och friska) dag. För sen blir det jobb så det står härliga till hela helgen.


Fotot är som vanligt Jag som tagit ©


Kommentarer
Postat av: Fredrik Drotz

Snäsiga på babyproffsen? Det tycker jag inte alls stämmer. Skittråkiga kanske dom är, dock väldigt hjälpsamma och vet vad dom snackar om. Det är intrycket jag fått av dom.

2010-05-31 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0