Blogga igen?

Skulle man kanske börja blogga igen.
Det är kul att blogga, men inte om man känner sig tvungen till det.
Har så dåligt med tid och ork nu för tiden när man jobbar 100%

Har jobbar hela helgen. Det har gått bra, men idag var det segt att gå upp.
Väl på jobbet gick det bra.
Min kära jobbarkompis för dagen sprutade ner mig med tvål dessutom. Haha, inte med mening så klart. Hon tyckte nog jag behövde tvättas, eftersom hon skvätte ner armen på mig med urin igår, Hahahaha! Sånt som händer.

Har nu varit hemma ett tag. Är själv med barnen eftersom T är kvar på jobbet och skruvar Jetta. Sista måndagen nu inför besiktningen tror jag han sa. Dock ringde han nyss och frågade om han skulle köpa med sig mcdonalds hem , -Ja tack =)

Efter det blir det nog en lång power med hunden i hasorna.

Tja, det kändes ju riktigt bra att skriva. Hoppas jag får blogglusten tillbaka =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

=) visst är de roligt att blogga, men som du säger bara när man själv känner för det och har tiden till det.



Men de var jätteroligt att du skrivit några rader :)

Skönt o höra att jobbet verkar gå bra :)



KRam

2010-05-10 @ 21:27:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0