Skymtar en resa i ögonvrån

Hoppade i taket igår när posten kommit.
Nu är det beslutat att jag är berättigad ersättning från a-kassan.
Vi har levt på en skör tråd några månader nu och varit rädda att få flytta till mindre lägenhet osv. Men nu verkar det kanske ordna upp sig.
Men det är vissa oklarheter med hur många dagar osv jag har så ska ringa dem i morgon och checka.

Vart iaf så glad för nu kan jag skymta en Örebro resa i ögonvrån
Jag har inte varit hemma sen nyår så ni kan gissa vad jag längtar!
Åker själv med barnen o lämnar gubben hemma tror jag, det innebär att vi kan stanna några dagar längre. Ska även passa på att göra marieberg osäkert. =)

Antagligen vart jag så glad inombords att jag tillomed drömde konstiga drömmar inatt
Drömde att Tobbe pratade med Magnus och sökte jobb på bruket, för helt plötsligt skulle vi flytta =)
Ja ni fattar ju =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Det var en underbar dröm tycker jag! :) Men kom hit så tar vi en shoppingtur till Marieberg tillsammans! Kramar

2010-03-09 @ 11:09:31
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

o va härligt :) vad skönt. Glad jag blir för eran skull. Hoppas även att de dyker upp ett jobb inom en snar framtid nudå ;)



Kram

2010-03-09 @ 11:38:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0