Mycket att stå i =)

Först vill jag tacka er som lämnar kommentarer =) Jag  blir så glad av att läsa dem. Ska godkänna och svara på alla när jag får lite bättre tid.

Idag har vi somsagt varit på marieberg. Kul eftersom det är så sällan.
Handlade inget till mig själv föruom en ny hårborste, haha.
Det var barnen och hunden som fick ist.
Barnen fick en typ bilverkstad med 3 bilar. Var bra pris =)
Så hittade jag en så fin stickad tröja till Ace.
Den skulle han ha haft i vintras när det var så kallt... jättemysig. Men det blir väll fortfarande kalla kvällar antar jag, och så kommer det ju antagligen bli vinter i slutet av året igen.

På tal om vinter vart det ett riktigt bakslag här.
Igår var det strålande sol +10 grader i skuggan och fåglarna kvittrade. Riktigt vårmys.
Idag har snön hävt ner och det har kommit över 1 decimeter! Inte ett dugg roligt!!

Nu måste jag snart lägga mina små troll, sen måste jag lägga mig själv. Är sjukt trött =)

I morgon planerar vi att åka in till badhuset när mor min kommit från jobbet.
Hon får följa med som stöd =) Har aldrig badat själv med 2 ungar så det kommer bli en upplevelse. William har inte badat i badhus nångång så det kommer bli spännande och se hur han reagerar. Oscar har inte gjort det sen han var liten, så det kommer nog bli kul =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad synd att Ella är sjuk annars hade ju vi oxå kunnat följa med till badhuset! det hade de nog tyckt var kul barnen. Ella älskar ju att bada i badhuset! :)

2010-03-21 @ 20:10:01
Postat av: Tobbe

saknar dig gumman, du är allt för mig. hoppars du tänker på mig och saknar mig lite.. du verka ha fullt upp ifall. puss älskling

2010-03-21 @ 21:31:25
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas ni har det mysigt här hemma i Storå. =) Verkar så. :)

Tack för orden!

2010-03-22 @ 07:40:01
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som att ni har de jättehärligt :)



Synd att kaninungen dog :( tråkigt. hoppas ni får de fint på badhuset idag :)



KRam

2010-03-22 @ 09:43:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0