Jobb och sjuka

Dåligt med nyheter i bloggen. Känns som jag har att göra mest hela tiden.
Har gått min första dag på introduktionen idag, på 1 av 10-11 arbetsplatser jag ska jobba på. Fattar inte hur jag ska lära mig allt.
Just nu är introduktionen på hemtjänsten, som har ett väääldigt stort område. Hur ska jag lära mig hitta till alla?
Det går som det går. Imorgon ska jag jobba kväll på samma ställe jag var på idag.

Lilla W är sjuk. Han blev somsagt sjuk natten till måndagen. Idag var andra dagen med feber. Över 39 grader. Inte kul! Han hostar nån konstig hosta jag aldrig hört tidigare. Men har bricanyl kvar sedan förra hostan han hade, så han har fått det. + alvedon och nässpray.
Barnen får vara hemma från dagis resten av veckan nu. Jag jobbar kväll 2 dagar nu, så T får helt enkelt sluta tidigare och komma hem o passa dem resten av kvällen.
Hoppas sjukan ger med sig. Vi ska till svärföräldrarna över påsk, och inte kul om han fortfarande är sjuk då.
Vi ska även till Elmia i påsk! Ska bli sååå kul! =)




Kommentarer
Postat av: Sanna

gud vilken sötnos ! Det är så man blir kär ;)

2010-03-31 @ 22:00:33
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0