Åter till vardagen

Jaha, då är man hemma och tillbaka till vardagen.
Har nyss varit och lämnat barn på dagis, och snart ska jag åka och kolla joggingskor. Eller ska man ha joggingskor eller walkingskor? Fattar nada om såntdär. Som det är just nu går jag, men mitt mål är att börja springa. Då har jag ju inte lust att köpa nya skor igen. Äh dom vet väll i affären antar jag.
De skorna jag har nu är ett par vanliga fritidskor utan någon dämpning alls. + att de är så slitna att jag halkar runt som bambi ute. Kanske dags att köpa nya?

Efter det ska jag ut en långis med Ace. Och sen får vi se om jag hinne packa upp allt vi hade med oss. Orkade inte göra det när jag kom hem igår.
Måste även försöka köra igång en tvätt. Barnen har ju nästan inga rena kläder nu.

Men det är lite av dagens planer. Måste försöka få in alla bilder i datorn oxå och fixa till dom, lägga upp dom på bloggen.

Bjussar på ett par gamla bilder så länge. Eftersom det varit så dåligt med bilder i bloggen nu när vi inte varit hemma.
Mina fina speceriburkar som jag har i köket. Älskar dem! Det är så lantligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0