När man minst anar det är dagen slut

Känner meg helt seg och tjock i huvudet.
Vet ni när jag gick upp?! kl 9!! Tror inte att jag sovit så länge så länge jag varit mamma.
Vet inte vad det tog åt barnen idag.

Nu är de dessvärre överallt! William försökte i skrivande stund att fylla på hans lilla vattenkanna i hundens vattenskål, hmm... Och Oscar kör rally med bobbycarn.

Har massor att göra idag.
Först och främst ska jag få i oss lite frukost.
Sen måste jag sy klart en solhatt som Oscars dagisfröken ska ha (bild kommer)
Sen måste vi till bolaget och inhandla lite vin, och sen till ekohallen.
Därefter är det väll dags för mat igen, sen måste jag packa in all tvätt, sätta på en ny maskin, och packa allt vi ska ha med oss. När vi åker över en helg ser det ut som vi ska vara borta en månad.
Alla i familjen måste ju ha kläder efter väder med sig.

Sen måste man göra allt pill mellan allt man måste göra. Som att få på sig själv lite kläder tex =)
Och byta blöja på den lilla som skitit ner sig ;-)
Och när man minst anar det så är kl 17 och vi måste åka.

Kommer mer senare
Nu frukost


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en underbar midsommar! :)



Känner igen de där med packningen. Samma här. Men de blir ju så när man har barn. De ska tänkas på ombyten, väder och vind, mat, blöjor osv osv. ^^ Det tar sin lilla tid. Och det är en konst att packa in allt i bilen sen ;)



Och ja, de ser ut som att man ska på lååångsemester. Haha.



Kram

2010-06-26 @ 16:59:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0