Bildbomb!!

I helgen var lillebror Jonas och hans familj ner till oss och hälsade på.
Helgen vart mycket trevlig. Djurparken blev inställd pga regn, men vi tog Leos lekland ist. och det var uppskattat av alla barnen (och även de vuxna tror jag ;-) )


William och lilla Evelie


Felicia i full fart



Oscar och Cornelia


William med övervakning av mig =))


Jonas tyckte oxå att det var kul att leka lite =)


Jag, Oscar, Jonas, William, Felicia och Cornelia


Jag och William


Jonas och Ann-Sofie


Felicia, Cornelia och Oscar


William i bollhavet


Tobbe och Jonas. Lika barn leka bäst ;-)


Cornelia och William


Felicia och Oscar


Jonas och en trött William


Världens sötaste lilla Evelie med sin nysydda GlamiNa solhatt =) Fasters älskling




Kommentarer
Postat av: Adina

Gud vilka söta barn du har!

2010-07-19 @ 16:19:39
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0