På jobbet

Ber än en gång om ursäkt för dålig update. Är på jobbet och har nu betat av hälften av arbetsveckan. Dag 4av7. Ute öser regnet ner. Gör dock inte så mycket eftersom jag jobbar inne idag. I morgon kommer mina älskade små killar hem efter sin vecka vid farmor och farfar. Det har varit så lugnt hemma, men jag saknar dem så det värker. Ska bli underbart att få hem dem. Förresten ligger min nya laddare till datorn och väntar på posten. Ska hämta ut den ikväll, då kommer jag äntligen åt lite bilder igen. Så ska försöka mig på en bättre uppdatering i kväll.

Kommentarer
Postat av: johanna

Kolla in min blogg och om du gillar den så kanske vi kan följa varann på bloglovin? Eller något annat :)

Jag skriver om sex, kärlek, skönhet, tips och lite om min mig :)♥

2010-07-29 @ 13:35:34
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0