Illamående

Va drygt!
Skulle sätta mig och rita mönster till grabbarnas knickers som jag så länge skulle ha sytt.
Dock var det så stökigt i min lilla syhörna att jag började städa ist. Tog nästan en timme att få hyffsad ordning.
Efter ett tag var jag så yr och illamående att jag va nära att lägga av, men fortsatte i ren trots.
Men nu orkar jag ju inte börja sy något ist. Eller orkar gör jag la, men hur kul är det när det känns som man ska spy och svimma på samma gång.
Vad är nu detta?? Blahaa

Dessutom när jag kom in i sovrummet och skulle hänga några galgar i garderoben så luktar det konstigt. hmm, överkastet i sängen är upprivet och det är en gul fläck på MITT täcke. Det är fan hundkiss!!! FAN!
Vad har tagt åt honom nu då?? För det första får han inte vara i vaken soffa eller säng, och absolut inte pissa inomhus heller!

Idag går det bra känner jag, eller inte

Ska försöka vila bort mitt snurriga huvud nu framför tvn, vilket inte kommer gå så värst bra eftersom det är en "katt och råtta lek" mellan mina barn *suck*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fy. :( Du kanske hade druckit för lite vatten?



Stackare, inge roligt när man upptäcker sådant. Luften går ur en och man tappar lusten för allting. Hualigen.

Hoppas de går bättre med allt imorgon :)



Kram

2010-07-01 @ 20:10:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0