Utslagen familj

Ni kanske misstänker varför jag inte uppdaterat?, Jag har varit smått utslagen från igår tills nu.
Även Oscar och Tobbe åkte på det.
Alla har spytt utom jag. Hade behövt göra det flera ggr om, men jag tvärvägrade och höll det inne.
Jag har spytt i flera månader när jag väntat mina två barn, och jag har inte vant mig! Det är det vidrigaste som finns.
Hela familjen har legat. Nu börjar vi kvickna till lite smått, och jag har varit till affären tillomed och köpt cola och glass.
Hoppas vi går på bättringsvägen nu!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud, era stackare. Vilken helg. :( Hoppas verkligen att ni mår bättre nu. Krya på er kram

2010-01-25 @ 13:40:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0