Mat i skallen

Nu har jag varit och handlat, helt själv =)
Fick med mig en hel del bra saker, men glömde ett par oxå som alltid!
Är dålig på att skriva matlista. och när jag gör det brukar det sluta med att listan ligger kvar hemma och jag står i affären och ser ut som ett fån och undrar -vad skulle jag ha?-

Planerade iaf mat för 3 dagar framöver i huvudet när jag gick där. Mycket bra för att vara mig.
Glömde dock helt bort att köpa gräddfil till dippen och morötter, som jag planerat att ha i helgen ist för det där jädra godiset som jag envisas med. Fy jag rullar snart fram. Jag är så extremt sockerberoende att det är äckligt! Måste bli nån sorts ändring på det.

Bilen var helg igenisad och snöig i morse. Inte alls kul. Måste blir bättre på att ställa den i garaget.
Ställde in den nu en sväng. Den kanske hinner tina lite innan jag ska hämta barnen. Sen åker den in där igen.
Fy för kalla igenisade bilar!

En väldigt grå dag idag annars. ca -3 grader kallt och grått.
Kan inte solen titta fram? Antagligen inte idag vad det ser ut.



Dagen jag tog denna bilden var det fint väder. Dock -20 grader, men sol.
Låg i en snödriva efter att ha lekt med Oscar. Det var så fint när jag tittade upp så jag var tvungen att fånga ögonblicket på bild.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi tack så mkt!! :) De går ju så fort, tycke nyss man vänta på att hon skulle komma :)

2010-01-21 @ 15:15:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0