Lång och skön promenad

Tog en lång promenad på en timma med Ace när T hade kommit från jobbet. Himla skönt att röra på sig.
Gick så jag kunde ha honom mycket lös. Bra träning för honom. Det var så länge sen vi hade Ace - Matte - tid =)
Det har ju varit alla möjliga hinder ivägen, och allt började nog när jag bröt foten.
Men nu känns det skönt att vi kommit igång igen!

När vi kom hem hade T lagat iordning maten.
Het räk-gryta med ris. Det var hur gott som helst. Och det var så skönt att bara få komma hem och sätta sig och äta.
Efter maten åkte T ut för att göra ett jobb med en bil. Jag städade undan och kollade lite barnprogram med barnen. Och nu är dom nyss stoppade i säng. Hoppas de sussar gott inatt oxå. Behöver verkligen sömnen.

Nu väntar en kväll framför tv:n som vanligt.

Just det. T är och hämtar vår dator vid Fredrik oxå. Ska bli så himla skönt att få hem "moderdatorn"
Äntligen kan jag jobba med mina bilder i photoshop. Och spela Farmville på FB. haha... denna datorn duger bara att slösurfa med tyvärr.

Hittade en bild på Oscar tagen strax efter nyår. Han sitter och kollar på film på datorn vid mormor och morfar =)
Han är så söt, ungen min!


Foto © Sara Ekstrand


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt de lät :) Och han är ju så himla söt gopojken där :)



Btw, hur går de med granne situationen?

2010-01-29 @ 09:57:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0