Inkompetenta puckon!

Blir så irreterad.
Har gått och väntat i 3 veckor på att de skulle skicka arbesgivarintyg. Det kom igår. Och när jag nu kollade igenom dem har dom skrivit att jag arbetat som elevassistent!?! Lycka till och arbeta som elevassistent på ett ålderdomshem! Puckon!! När jag senast kollade så var jag undersköterska.
Så nu kan jag iallafall inte skicka in papprerna till a-kassan. Hur kommer denna skiten sluta. Vi kommer nog få sälja allt vi äger och bosätta oss i en etta.
Nu blir det att ringa i morgon IGEN.
Inkompetenta puckon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud, vilka puckon. Hur kan man göra ett sånt fel?! Hoppas du får ordning och reda på de hela snarast möjligt.

2010-01-27 @ 10:38:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0