Uppdaterar Grannproblemet!

Uppdaterar vårat grannproblem.

Ringde idag hyresvärden.
Hon suckade när jag talade om att vi fått ett brev till av honom.
Hon sa att han varit i kontakt med dem för ett tag sedan, och att hon då hade erbjudit honom ett möte tillsammans med henne, en förläggare, och oss.
Men han hade tackat nej, och talade om att vi redan löst problemet. *jag är måttligt förvirrad*

Hur har vi kunnat lösa problemet när han inte törs prata med oss... hmm.
Det bestämmdes iaf. att hon kommer höra av sig till oss nästa vecka. Där hon då kommer ordna ett möte med oss alla.

Vi får väll se om han dyker upp.
Han verkar vara väldigt konflikträdd. Han skickar brev ist för att prata med oss, och när Hyresvärden föreslår möte är problemet helt plötsligt löst? Ändå skickar han fler brev.

När brevet kom i tisdags kväll och jag fattade att det var från honom så skyndade jag mig kolla ut genom fönstret. Då satt han redan i bilen påväg till jobbet (antar jag)
Han måste ha sprungit fort som fan ner dit så jag inte skulle kunna få prata med honom.
Fege fan!

Tagit lite bilder på ungarnas rum. (bilderna är klickbara)

Bild 1. Här bakom byrån är elementet. Som enligt honom barnen slår och bankar på. Det är konstigt att de kommer åt att göra det så bra där bakom =)

Bild 2. Rummet sett från dörren. Vi har lagt denna stora mattan där enbart för grannens skull! Den är lite smutsig och jag vill eg. inte alls ha den där. Men de bankar ju så med sina saker i trägolvet (enligt honom), så jag har funderat lite på hur barnen bär sig åt. Lyfter de på mattan? ;-)

Bild 3. Rummet sett innifrån och ut. Då är det här grannen hör när Oscar springer barfota. Komiskt. Är väggarna så lövtunna att han kan se att ungen är barfota oxå. Och om han inte observerat det så har vi inte bara ett barn. Utan 2. HMmm, hur vet han att det är Oscar som springer där och inte William? =)


    

Allt detta är så jädra sjukt, att jag inte kan hjälpa att även se lite komiskt på det hela.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra att du ringt. Och jag tycker han är fruktansvärt feg. Jävla knöl. Hålla på sådär, och sen säga till huvudkontoret att de e löst?!



Berättade du att han skrivit att ni var patetiska osv, att tea är informerad, ja allt jävla skitsnack han hade skrivit ner.



Ja hoppas de blir en lösning på detta nu.

2010-01-07 @ 11:45:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Pia

Kikar in... Ja, det är inte klokt!



Hoppas allt ordnar sig till det bästa!



Mvh Pia

2010-01-07 @ 11:49:35
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Sandra

Tack, jag med. usch, inte alls kul när de e kallt. o inge vidare o vara utan vatten heller. :S



men emil håller på och fixar så att vi ska få till de, så ja hoppas de blir bra närsomhelst nu.

2010-01-07 @ 11:50:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: cindy

Men usch vilken hemsk granne! Det är sådanna ljudkänsliga människor som inte ska bo i lgh, stör han sig så på alla småljud som finns i flerfamiljshus så får han väl skaffa sig ett eget isolerat hus ute i skogen ;)

2010-01-07 @ 20:33:11
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken jobbig granne! Hoppas det ordnar sig

2010-01-07 @ 22:23:48
Postat av: Sandra

Länkade till dig, hoppas de e ok :) ifall du får en massa besökare ;) men säg till om du vill jag ska ta bort de.



kram

2010-01-08 @ 12:08:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0