Hemma, och åter till vardagen =/

Sjukt dåligt med inlägg, jag vet det.
Nu är vi iaf. hemma från allt julfirandet.
Jag har inte alls haft lust att spendera tiden vid datorn de underbara få dagarna vi hade lite "semester" =)
Har iaf haft helmysiga dagar både vid Tobbes och Min Familj. Hemma hos minna var det sjukt mycket mer snö. Men oxå uppåt -25 grader. Vi kunde bara vara ute 2 av de 4 dagarna vi var där eftersom Oscar har så känsliga kinder.

Kommer lite mer bilder efter detta inlägget.

Nu blir det åter till vardagen =/
Tvättar för fullt och försöker komma ikapp med tvättberget som skapats. När pengar finns måste jag inhandla en till torkställning. Kan bara köra 1 maskin om dagen eftersom jag inte har någonstans att hänga det.

Imorgon ska jag försöka komma iväg till arbetsförmedlingen.
Måste skriva in mig, och sen fixa papper till A-kassan.
Hoppas verkligen att jag kommer bli beviljad ersättning =/ Annars vete gudarna hur det går med vår familj =(
Kommer bli att sälja båda bilarna och bosätta oss i en 1a. Vill inte ens tänka på det.
Mår så sjukt dåligt av hela situationen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0