Äckelvarning

Läs inte om ni är känsliga =)


Var just med om nått mycket äckligt!!
Blev totalt nedspydd från topp till tå. Nu är det konstaterat. Vi har magsjuka här hemma!

Vi hade ätit lite, William lite lite potatis. Hade just bytt blöja och satt på honom pyamas och satt oss i soffan och han åt välling. Sen satt vi bara och myste lite och då kom det en kaskadkräkning från honom.
Fy och blääää! Hela honom, hela mig, hela soffan och filten. Spyor överallt! Var ska man börja. Fick in både honom och mig i duschen med kläder och allt.

Jag är sååååå äcklad!

Har proppat i mig massa vitpepparkorn, och har just kokat blåbärssoppa till William om han vaknar inatt. Han är nog hungrig, men sover nu iaf.

Om inte jag får magsjuka nu är det nog högre makter som bestämmer det.
Kanske lika bra att sätta hinken nedanför sängen inatt =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0