Bra dag!

Beklagar dålig uppdatering. Har varit borta i stort sätt hela dagen.
Vi har varit på kulturhuset, Jag, Oscar, Netten, Novalie. Besökte utställningen "Kan Själv!"
En utställning för barn mellan 0-3 år.
Barnen tyckte verkligen att det var jättekul! Var lite olika små "hus" som de kunde gå in i och upptäcka saker.
Både Oscar och Novalie var jättevilda och uppspelta. Vi var nog där ca 3 timmar! Men var trevligt att ha Nettan att prata med. Var inte alls mycket folk.
Utställningen stänger den 25 februari. Så tänkte passa på att besöka den iaf 1 gång till innan den stänger. Då jag gärna vill att William ska få upptäcka alla spännande saker oxå.
Idag var mest en -Oscar-Mamma-Dag-
Har iaf haft en jättetrevlig dag och tackar Nettan och Novalie för sällskapet =)

Nu kollas det på melodifestivalen.
Mestandels skit enligt min smak. Dock tyckte jag Ola var hyffsad.
Dessutom tycker jag programledarna är mycket bättre än förra åtet. Tycker verkligen inte om Petra Mede!!

Ja, vi får väll se vem mer än Salem som går vidare.

Bilder från våran dag kommer upp i morgon.

Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Vad roligt med en utställning för såpass små barn! Här (på vischan) finns nästan inga aktiviteter alls för småbarn, förutom typ ÖF. Lite trist. :/

2010-02-07 @ 01:04:26
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0