Ännu mera snö *skriker* ><

Nu igårkväll/natt har det snöat ytterligare 1½-2 decimeter. Jag vill inte ha mer snö nu!
Inte nog med det, vi ser snart inte ut här längre. Vi har snö för fönstrerna!
vi har ett förnsterbleck som är ca ½meter brett, där samlas det snö kan jag säga.
Kolla bilden jag tog imorse.



Inte plogar dom vägarna i Borås heller. Här utanför kör alla fast, även bussarna som går utanför fastnar.
De plogar inte ens stora huvudleden genom hela Borås! Så dålig stil.
Tobbe har kört sönder en plast som sitter under bilen pga detta. 1500:- åt helvete.
Man undrar varför man betalar skatt?!? Jo, de går inte till det de ska! Och jag tänker inte ens nämna mina inre tankar ang det, för då är väll risken att jag blir utkastad från blogg.se.

Barnvagn är inte ens att tänka på att ta ut. Man kommer inte en meter, sen sitter man där man sitter och är helt slut.
Om jag hade pengar skulle jag emigrera till ett varmt land och stanna där tills i maj nångång när allt detta är borta. Men som det håller på så har vi väll snö och -20 grader på midsommarafton oxå.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja dom är skitbra! Har sett andra filmen och tyckte den var bra också :) Nu väntar jag bara på att tredje filmen skall släppas på dvd ^^ haha, för de är lite svårt att ta sig på någon bio nu.



Åhå :) Man får kanske ta och göra de då.



Å, tack så mkt :D Roligt att höra! Haha ja skojjar du, blött, blött och åter blött! haha. =)



Kramen

2010-02-01 @ 13:13:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Shajse, lite snö vid fönstret du.. Varför plogar dom så dåligt för då?

Kan ni inte ringa kommunen och klaga?



Hur kallt har ni det nu?

2010-02-01 @ 13:15:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0