Arbetsskada



Riktigt bra dag på jobbet idag. Jobbat på dagvården i sandared. Dagvården är ett jobb som jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobbi i fullt ut.
MEN... hur stor är chansen att man skulle få ett sådant jobb?!?!
Vi har gjort massor idag. Dels så smälte vi socker som vi skulle ha till pepparkakshus.
Sockret ville inte riktigt som jag ville och jag fick en brännblåsa på tummen och pekfingret AJ! Även min kollega brände sig på skiten.
Här hemma kommer vi sätta ihot vårat hus med kristyr. Aldrig mer smällt socker!

Var in på Nail Icon efter jobbet. Beställde tid för förlängning av mina naglar. Äntligen! (ni ser ju hur de ser ut)  Valde dock hos en elev. Det var mycket billigare, och är beredd att ge denne person en chans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0