Utkast: Aug. 24, 2010



Känns riktigt bra att börja så sent idag.
Skulle ha börjat nu om jag inte hade flexat. Ist lagar jag mat. Blir Potatis, Falukorv och Stuvade Morötter.
Vädret är verkligen helt uppochner idag. Oscar har tjatat hela dagen om att han vill ut och cykla. Men det är ingen idé. Det blåser storm och det kommer stora störtskurar var 5e minut.

Känns skönt att barnen fick stanna hemma från dagis idag. William är inte alls kry. Han har ingen feber, men är så förkyld, hostig och ledssen hela tiden. Vi får se hur det går imorgon, hoppas på att slippa bli hemringd eftersom vi har möte imorgon oxå.
Sen får vi väll se hur resten av veckan artar sig. Vill varken, eller har inte råd att vara hemma mera. Men varken jag eller William är ju krya. Och nu har oxå Oscar börjat snora.
Dom måste ju verkligen tro att jag inte vill jobba. Jag är ju hemma jämt! Är det inte jag själv som är sjuk så är det barnen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0