Små busar ställer till problem för mamma



Vilken start på dagen. Son ni kanske förstår på bilden ovan så ser min dator inte så kry ut. Det var ett litet litet barn som tog hela dator och kastade i marken idag. Jag har sagt gång på gång att han är överallt samtidigt. Och detta måste vara bevis nog. Jösses säger jag.
Så nu är jag datorlös igen. T ringde försäkringsbolaget i morse och jag skulle få en helt ny dator, men självrisken ligger på 1500:- Känns ju inte kul! Hoppas att de kan rädda det som är på?! Jag har ju massor av bilder och även små filmsnuttar på den.

Nu sussar min lilla bråkstake utan skuldkänslor alls =) Vad små barn är problemlösa  =)



Inte nog med detta så har jag magproblem idag. Så blev att ringa och sjukanmäla sig.
Min mage är som den är, och verkar inte tåla att få i sig för mycket laktos. Och jag åt väldigt mycket igår kväll. Så tror att det beror på det, hoppas eftersom jag planerar att jobba i morgon.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Synd att datorn inte riktigt överlevde, men gud vad fint det var med vinrött tangentbord! :O

2010-08-09 @ 22:03:12
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0