Ont, Ondare, Ondast



Jag har sådan fruktansvärd smärta att jag varken vet ut eller in. Natten till söndagen fick jag väldiga problem med en visdomstand som är på väg upp. Jag ser ugnifär ut som Lina i Emil i lönneberga, när hon hade tandvärk.
Så svullen. Fick en tid vid tandläkaren, och vad gjorde han?! Jo han skar upp tanden! SKAR UPP! AJ!
Det är iaf inget fel på den vad det verkar. Så får väll stå ut med denna smärtan. Tar 2 alvedon och en ipren samtidigt, var 6 timma. Det hjälper lite. Det dunkar i hela huvudet, och jag mår illa. Jag har legat på soffan nästintill hela dagen bara för jag har varit så yr och illamående.
När jag skulle betala för kalaset höll jag på att svimma och var tvungen att sätta mig en stund innan jag kunde gå hem igen.

T har iaf varit snäll att köra barnen till och från dagis mellan 9-14 så har fått vila lite, men låg och slumrade hela eftermiddagen på soffan och barnen fick sysselsätta sig själva.

Hungrig är jag oxå. Jag kan ju inte äta. Inte tugga eftersom jag inte kan stänga ihop tänderna pga svullnaden.
Idag har jag fått i mig ½ smörgås och en skål Yoggi.

Nu har jag fått beklaga mig lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0