Gråtit en skvätt







Dagens första uppdatering. Bättre sent än aldrig.

Spenderade hela förmiddagen i soffan halvt sovande och andra halvan med ett öga på barnen. När kl var halv 12 sken solen in och det blev så varmt att jag tvingades resa på mig.
Sjukdommar tar knäcken på mig!

Kollade på "Hem till gården" och höll på att böla ihjäl mig eftersom Laurels lilla bebis dog av plötslig spädbarnsdöd. Det var ett hemskt avsnitt! Fy vad tårarna rann!

Har orkat vara ute en stund med barnen iaf. Så de fick busa av sig.
Oscar tog William på flaket och sa "Hej då mamma! Nu åker vi till Mormor och Morfar!" Haha =)
Busa av sig var tydligen just vad de gjorde. För lillen har stensomat på soffan och Ogge är lagon tjurig.
Båda trotsade och ville inte sova middag så inte så konstigt kanske.


Kommentarer
Postat av: Mona

kollade oxå på hem till gården, benjamin funderade på varför mina tårar rann..urs kommer hålla ett extra öga på tjejen inatt - skrämmande avsnitt!!allt bra m er?benjamin är nu mer oxå blöjfri,visst är det skönt!

2010-08-23 @ 20:41:24
Postat av: Erika(jyringen)

ser ut som två små busfrön :)

2010-08-23 @ 21:16:27
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Krillan

dom ska alltid trotsa när man är som opiggast... :p

2010-08-25 @ 18:41:37
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0