Älskade Barn!

Äntligen helg! Denna veckan har gått vansinnigt fort, men antargligen bata för att jag hade min helg mån och tisdag.
Imorgon åker vi till Halmstad med T som ska kika på ny bil. Han sålde seaten för ett tag sedan och har nu hittat en golf. Så vi får se om det är nått att ha.

Mina älskade ungar har börjat på dagis nu. Det verkar ha gått som på räls. Skönt det.
William växer så det knakar. Han har börjat säga mera ord, och är ofta så go o gla. Han är helt annorlunda mot Oscar. Ibland tror man inte att de är bröder =)
Ogge är oxå go, självklart! Han pratar och pratar, berättar massa saker. Och om det är nått han vill som inte jag fattar så säger han: Kom mamma, jag ska visa dig. Och så tar man mig i handen =)

William, älskade gossen har blivit så långhårig. Jag vet inte vad jag ska göra med honom =)
Jag är så förälskad i hans hår och det skär i hjärtat varje gång jag funderar på om jag ska klippa av honom det.
Nån som har något förslag på vad jag ska göra??
Köpte hårspänne åt honom igår, så nu ser han ut som en liten flicka. hihi. Stackars gosse.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0