17 Augusti




I lördags blev det en familjepizza tillsammans med Barnens Mormor och Morfar. GOTT!
Smakar om ens ändå godare ute i lusthuset =)

Jag mår lite bättre idag. Har iaf orkat sätta på en tvätt. Men går ständigt på värktabletter för att överleva.
Alvedonen är dock slut så måste fylla på lagret. Tänkte köpa en tidning så man har lite läsning oxå. Jobbet får överleva en dag till utan mig. Är sjukskriven i morgon oxå. Ska verkligen försöka mig på att jobba hela helgen.
På måndag ska jag till tandläkeren IGEN. Inget jag ser fram mot direkt. Dessutom måste jag ta med mig båda barnen. Inte heller nått jag ser fram mot eftersom de är överallt sammtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0