Sjukstuga

Slutade jobbet för ca 1 timma sedan.
När jag kom hem ringde jag sjukvårdsupplysningen. Ville höra mig för lite ang. William.
Hon tyckte att vi skulle ringa i morgon igen och få en tid jourvårdcentralen på lassarettet. Och om han blir sämre i natt skulle vi höra av oss. Han har nu haft feber i 5 dygn. Ligger som minst på 38°c Och upp till 40°c. Jobbigt! Verkligen inte kul att ha en sjuk bebis. Eller är man bebis när man är 16 månader. Säkert inte, men för mig kommer han alltid att vara bebis.

Lider så med honom, han ligger och hostar och gråter i sömnen. Kommer få gå upp och hämta honom om en stund antar jag. Så ligger han och gråter och sparkar på oss hela natten, så det kommer nog inte bli mycket sömn.
Mammas ÄLSKLING!

Ännu värre blir det, tror även att Oscar är på väg att bli sjuk. Han har oxå börjat hosta lite, och T tyckte att han kändes varm ikväll när han la honom.
Och vi som ska iväg i påsk. Skönt att man känner sig som hemma vid svärföräldrarna. Vi tar helgen som den kommer utan krav känner jag.




Kommentarer
Postat av: Lindah

Plutten då. Hoppas han blir frisk snart

2010-04-02 @ 00:24:48
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0