Livet är underbart ibland!

Nej, det är nog helt enkelt inte min dag idag.
Skulle vara duktig att sätta igång en tvätt eftersom vi inte har tvättat på 2 veckor.
Hittade inte pollegripen som jag använder för att sätta fast vattenslangen med så drog åt den för hand, och det verkade funka. Körde ett snabbprogram på 30 minuter.
Såklart läckte slangen och droppade ner mattan så den vart dyngsur. Ingen som helst fara såsätt, men det är ju merarbete. Inte kul när man har feber och är hängig.
Konstigt att inte de röda jag slängde med i tvätten färgade allt det andra. Det hade ju vart pricken över it.

Dessutom skrapade jag av nagellacket på 2 fingrar (hur nu det gått till) Onödigt arbete att måla naglarna när skiten bara får sitta i 2 timmar.

Barnen är galna. Oscar bara klagar på allt, inget är bra. Och han äter ingenting!
Hostar ihjäl sig gör han nog snart. Får inte i honom medicin. Om jag så tvängshåller honom o försöker få i honom framkallar han kräkningar o spyr ner hela rummet ist.

William är pigg som fan o springer bara runt och gör hyss ist.
Han har idag kommit på att man kan öppna skrivaren och pilla med bläckpatronerna och kablarna. YES! Snart har vi ingen skrivare/scanner/kopiator heller.
Han är även inne i skafferiet hela tiden! Magneterna är trasiga så dörren är superlätt att få upp. Där inne tömmer han ut pappret som ligger i pappersinsamlingen, och rensar hylorna, tömmer ut saker på golvet.

Livet är underbart ibland!

Detta hade ju varit en enkel match om man hade varit frisk. Fan säger jag
Vill in och simma. Längar som fan efter det.
Komma ut en stund. Men orkar ingenting =/

Det är iaf skönt att ha någonstans att gnälla av sig ibland! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas denna dagen blir bättre =)

2010-04-08 @ 07:27:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :) Ja de förstår jag. Inte konstigt det.

Har läst din blogg men har inte hunnit att kommentera. Haha. De är verkligen full rulle från morgon till kväll nu.



hur mår ni nu då?

Kramar

2010-04-08 @ 09:47:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Bella '

Jätte fin blogg !

2010-04-09 @ 21:32:36
URL: http://egoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0