Kämpa kämpa kämpa!

Det har inte hänt mycket idag.
Vi var ner till stan en sväng eftersom vi skulle lämna in min wee fit skiva på slipning. Som jag berättat förut så hade ungarna repat sönder den så den var totalkass. Nu är den som ny. inte en repa i den =)
Så nu blir det träning =)

Nu sitter vi o kollar på film på 5an. Jätterolig =) Har inte sett den förut, vet inte vad den heter, men Persbrant är förbannat bra som vanligt.

Har tränat ett hett pass på crosstrainern. Fett trött jag blev. Körde hårt i nästen 20 minuter. Strax över ½ mil vart det tillslut.
Fattar själv inte hur jag orkade! Var längesen jag tränade seriöst på den, innan jag blev gravid med William..
och har aldrig klarat att trampa så lång tid.
Ni fattar väll själva, jag är totalt otränad.. snacka om att jag kämpade!
Efter var det en välförtjänt kall dusch, och sen en persika och 2 morötter =D
Känner mig så duktig! Men snacka om att jag kommer ha träningsverk i morgon.
Råkade ju göra ett x antal situps igår, och det känns i magen idag kan jag lova!
Men denna gången har jag verkligen bestämmt mig att jag ska lyckas bli mer nöjd med min kropp!!
Kämpa kämpa kämpa!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejja hejja. Vad duktig du är gumman.. Och vad lat en annan känner sig.. ^^ men får ta upp kampen mot kilona igen sen efter man fått pyret och ammat klart :)



Kram

2009-09-05 @ 21:07:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fin blogg du har :) kolla gärna in min :)

2009-09-06 @ 00:57:08
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0