Fett trött

Helt sjuuukt trött man kan bli ibland. Men sätter sig ner en stund, sen slår det bara till! Läskigt!
Händer ingenting alls här annars, försöker vila lite, barnen är la relativt lugna just nu. Nyss var det krig. Trodde de skulle mörda varandra. Snacka om syskonkärlek, och vilka bråk vi kommer ha här hemma! 2 killar som är så täta i åldern =) Men det har la sin charm det med. Älskar mina små troll.

Just nu hatar jag blogg.se fett mycket. De krånglar hela tiden. Jag vet inte om de håller på med uppdateringar eller vad det är. Irreterande iaf.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jäkligt snygg blogg! Önskar jag också kunde fixa...

ja, blogg.se är struliga-det är jobbigt!

2009-09-03 @ 15:53:53
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Kimberly Engqvist

cool blogg :)



dom krånglar helatiden och förstör allting ;/

2009-09-03 @ 16:54:26
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är helt galet att man kan vara så trött! Man blir ju yr för att man är så trött! Hoppas verkligen att de börjar sova bättre igen snart...

2009-09-03 @ 18:24:01
Postat av: Sandra

Skönt o höra att de krånglar för fler. Är ju skitskumt när man loggar in..



Absolut =) såg nu att du lagt upp en till. Så ska kika på den så fort edvin somnat ordentligt :)



Ja de verkar äntligen ha vänt nu iaf!! :) hoppas jag. har iaf känt mig lite piggare idag.. :) så jag håller tummarna :)

orkar inte med detta..



kram

2009-09-03 @ 19:16:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0