Vagn yra i skallen... IGEN!

Regnar fortfarande! Det har spöregnat oavbrutet hela dagen. Mycket lustigt *not*

Har övertalat Tobbe att hänga med till Babyproffsen nu efter 16 när han kommit hem. Har suttit inne flera dagar känns det som. Ska bli kul o komma ut o kolla lite. Trots regnet. Men är ju mycket lättare när man är 2 vuxna =) Så man kan ta varsit barn.

Kikat lite på internet under dagen på vagnar. Teutonia Timmy verkar såsett bäst, men o andra sidan är den klart dyrast.
Har även kikat lite på babyproffsens egna märke. En babytravel Milano. Hyffsat liten o smidig och ett + för den är att sitsen är vändbar. Även om Wille börjar bli en stor pojke så vill jag ibland ha honom mot mig. Tror han oxå känner det faktist. Men vi får se. Ska spana lite snart.. antagligen kommer jag bara bli ännu mer förvirrad, och det slutar med att jag behåller den vi har iaf =P Hahhaha
Jag vet jag yrar, alla vagnar har ju sina negativa saker, det vet jag... men börjar tröttna lite på P&T negativa saker... nu när jag inte ens är säker på om syskonvagn behövs längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0