Svin spruta

Idag kl 7 var jag uppe o skuttade =) har sovit hela natten och jag var pigg. Så pass pigg att barnen fick bada.
Haha. Hur många badar sina barn så tidigt på morgonen? =)
Tyckte att det va lika bra att ha de gjort. Ist. för att göra det ikväll när alla är trötta och sura... och kanske mer där till.....

...Vi ska nämligen ta Svin sprutan idag. Barnen och jag. Tobbe ska ta ledigt en stund från jobbet bara för att följa med oss. SKÖNT!
Vi törs inte ta sprutan samtidigt jag och Tobbe. Tänk om vi båda skulle bli dåliga av den, vem skulle då ta hand om våra små? Skulle inte gå.
Får se hur man reagerar på sprutan då. Med min maximala tur så blir jag väll liggande i 40 graders feber och inte kan röra på mig. hmmm.

Vill ta den. För att skydda främst mina närmaste, men såklart mig själv med. Men ändå bävar jag verkligen för att bli dålig av den.

Så OM det inte kommer nått blogg inlägg från mig i morgon så vet ni att jag är halvdöd =)

Vill inte ens tänka på hur barnen kommer skrika när de får den =( Oxå mycket därför jag vill att Tobbe ska bli med. Kan vi trösta varsitt barn.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra idag då :) och att du slipper så mkt biverkningar :) jag blev bara öm i armen :)



Kram

2009-11-16 @ 12:55:35
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Sara!

Tycker att ni gör rätt i att vacc. er alla, även om ni blir lite dåliga så går det snart över.

Tycker synd om Oscar och William för det gör ont.

Tänker på er.

Krama killarna och kram till dig vi ses snart.

2009-11-16 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0