Stackars Maja!

Haha Stackars liten.
Oscar har ett mjukis marsvin som heter Maja.
Nyss innan jag hunnit ta pottan så dränkte William Maja i pottan! KUUL! *eller inte*
Så nu liggar stackars Maja i tvättmaskinen och tumlar runt. Blir en natt utan Maja. Hon får sova på elementet =)
Fattar inte vad snabb William är. Man hinner inte ens säga hans namn innan han hittat på nått bus.

Nu hoppas jag att jag blivit av med vagnen =) Ringde en tjej som var jätte på o ville verkligen ha den.
De skulle åka från göreborg hit ikväll o hämta den =)
KANON! Då kan jag ta barnen med mig till Babyproffsen i morgon o hämta den nya! Åh va kul!

Sen ska jag tror jag.... stanna i knalleland och köpa en skjorta eller nått till William.
Vi ska ha 1 års fotografering på lördag hos min moster.
Och han äger bara en skjorta, Oscars gamla, och den hade Oscar på sin 1 års fotografering. Inte kul att ha samma skjorta när man sen hänger korten på väggen tycker jag.

Vi ska till mina föräldrar i helgen. Men det kanske ni listade ut eftersom vi ska till moster =)
Ska bli himla roligt! Men känns som det kommer bli en väldigt snoig helg. Är mycket vi ska hinna med.
Sen fyller ju William år på söndagen. Då måste det bakas tårta och firas. Innan vi sedan åker hem.

Nu ska jag ta tag i o laga lite mat!
Hemmagjord pizza idag. Med hemmagjord pizzasallad. GOTT!

vi hørte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0