Soffliggare

Mammas lilla Ogge har legat i soffan nästan hela tiden sen vi kom hem från vårdcentralen.
Pekar på benet och säger "Onnn" = Ont.
Plutten... Han har ätit en smörgås iaf. Nu ska de lägga sig och jag hoppas de kan sova inatt. Funderar på att sjukskriva Oscar från dagis i morgon. Även om han inte blir dålig. Känns säkrast så på nått sätt.

William har inte ens märkt att han blivit vaccinerad =) Springer runt här hemma som vanligt.
Själv är jag lite stel i armen. Men inget märkvärdigt. Hoppas verkligen att man slipper biverkningar!!

Om man mår hyffsat i morgon (och barnen med vill säga) Ska vi nog åka till babyproffsen o kolla. Alltid lika kul, om man bortser från tjurgubbarna som jobbar där.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att de gått bra. Och bra att wille inte verkar må dåligt. Stackars lille oscar. Hoppas de känns bättre imorgon för honom.



Och att du slipper biverkningar.



Ja har jag tur nu så slipper jag nästa veckas tid. Men jag tror det.. ^^

Kram

2009-11-16 @ 22:31:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0