Pissväder!

Idag mår vi mycket bättre både jag och Oscar. Igår var det inget vidare faktiskt med feber o grejjor.
Idag har jag bara ont i armen.

Ute pissar det som fan! Öser ner!
Va sugen dra till babyproffsen o kolla, men känns ju inget lockande när det regnar o släpa med 2 barn =/
Va sugen kolla sittvagn.
Fast att P&T:n är smidig som fasen så känns en sittvagn mer lockande just nu.
Oscar vill verkligen knappt åka längre. Känns som ståbräda är ett bättre alternativ isf.
Frågan är bara vad man ska ha.... en scooter, race, eller timmy... hmm, det är nog dem det står mellan.

Ska kolla på mammas gamla loppisfynd i helgen, en gammal emmaljunga.. skitfult tyg. Ska se om man kanske kan komma på nå bra sätt att klä om den.


För överigt tänker jag mycket på min vän Sandra just nu =)
Hon hade värkar igår o skulle antagligen åka in till förlossingen. Hennes bloggar är inte uppdaterade så hon är nog kvar. Har det kommit bebis än tro? *nyfiken i en strut*
Bebisgalen är jag =) Men här blir det inga fler..........än =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0