Metrobloggen - 0901024

Idag är det INTE min dag!



Vad trist det är idag!
Är ensam hemma med barnen och det regnar ute.
Veckorna när T jobbar längtar man till helgen så man får umgås. Men inte idag, då är han o hjälper en kompis med bilen... hela dagen.
Känns verkligen inte som lördag idag. Och jag är inte ett dugg glad.
Inte kan man gå ut heller eftersom det regnar. Och åka någonstans kan man inte, eftersom man inte har någon bil. Nu kan det nog inte bli tråkigare tror jag =/

Visst, det har varit planerat läääänge att han ska iväg i helgen. Men jag tycker iaf. att det liknar fan! Om man hade haft 2 bilar hade jag åkt till mamma och pappa med barnen över helgen. Men det går ju inte.. Jag önskar verkligen att man inte hade över 30 mil till sin mamma och pappa. Alla som har sina föräldrar nära ska verligen veta att de är lyckligt lottade. 
Om världen var lättare att ha o göra med skulle jag ta med mig hela familjen flytta uppåt, men världen är inte lätt att ha o göra med tyvärr. Det går inte bara o dra från fast jobb osv.

Ändå är jag väll lyckligt lottad antar jag. Att jag och T kan umgås så pass mycket ändå. Klart att han får åka iväg utan mig =) Det är inte det. Tycker bara allt liknar skit idag.

Barnen är iaf. snälla =) Mina små älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0