Metrobloggen - 0901020

Sökt jobb idag =/


Jaha, ännu en dag som snart flygit förbi. Det går för fort!
W och jag har lånat 2 syböcker på bibblan idag. Sen har jag faktiskt ringt runt lite olika arbetsplatser.
Stället som Nettan tipsade om ville inte ha några vikarier, och hon lät snäsig i telefonen, fick nästan ursäkta mig att jag ringde.
Sen ringde jag ett ställe till, men han svarade inte.
Ringde då till ett i stan jag jobbat på för några år sedan, men hon svarade inte heller.
Ringde då vidare till skogslid där jag jobbade innan mammaledigheten.
Han minns mig iaf =) Det är ju possitivt.
Han tog mina uppgifter och skulle höra av sig igen.
Sa till han att jag kan jobba kvällar efter kl 16, och helger.
Hoppas han återkommer med ett bra svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0