Metrobloggen - 0901019

Ta sig i kragen!


Imorgon ska jag ringa mitt jobb jag hade innan jag gick på mammaledigheten, och höra om det finns någon möjlighet att få skriva upp sig som timvik. igen.
Sen ska jag ringa ett ställe som jag fick nummer av Nettan. Och fråga om det finns någon möjlighet där oxå.
Får se var det leder.. annars får jag väll fortsätta ringa runt antar jag.

Än så länge kan jag bara jobba helger. Och helst nätter eftersom det är bäst betalt. Kan ju jobba natten till Lördagen och natten till Söndagen.
Sen måste jag ju ha barnen i veckorna eftersom W inte har dagis förrän i Januari. Sen kan jag väll jobba hur mycket som helst antar jag.

Får fan ta mig i kragen i morgon och fixa detta nu!
Passa på medans O är på dagis och W sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0